Усі завдання виконувати у середовищі Scratch онлайн.Скріншоти надсилайте в особисті повідомлення.
Завдання 1_1
Створити проект, в якому над нічним містом під музику спрайт Кажан (bat1-a) рухається ліворуч і праворуч.
Вказівки до роботи
Видаляємо із проекту Спрайт 1.Додаємо в проект новий Cпрайт. Натискаємо кнопку Новий об’єкт, у теці Animals та вибираємо Спрайт bat1-a.Додаємо для Спрайта Кажанновий костюм bat1-b.Переміщуємо Спрайт Кажанліворуч (з цього місця він і розпочне політ) і натискаємо на кнопку Приймати тільки з ліва на право.Змінюємо стандартне біле тло на night-city-with.Імпортуємо до бібліотеки звук Xylo1.
Завдання 1_3 («Малювання»)
Для спрайту Рудий Кіт намалювати квадрат із довжиною сторін 150 (кроків), використавши вказівки керування, руху й малювання та повторення.

Додати вказівки для малювання орнаменту з різнокольорових квадраті.
Завдання 1_4 («Орнамент»)
Скласти програму для створення орнаменту з довжиною відрізків 20.

Вказівки до виконання
- Визначити елемент малюнка, що повторюється, та вибрати вказівки для його створення. Перевірити виконання програми.
- Скласти програму для такого малюнку і долучити вказівку початку програми, вказівку переміщення Спрайта у початкове положення — точку сцени (–230; 0), очищення сцени, вказівки групи Олівець.
- Скласти цикл з лічильником: в середину Повторювати 10 вклаcти послідовність вказівок для створення елемента .
- Додаємо цикл у програму.

Додати вказівки для малювання орнаменту з різнокольорових елементів по периметру сцени.
Немає коментарів:
Дописати коментар